Laskar pelangi..  

Posted by agHoo in ,

Mimpi adalah kunci
Untuk kita menaklukkan dunia
Berlarilah tanpa lelah
Sampai engkau meraihnya

Laskar pelangi
Takkan terikat waktu
Bebaskan mimpimu di angkasa
Raih bintang di jiwa

Menarilah dan terus tertawa
Walau dunia tak seindah surga
Bersukurlah pada yang kuasa
Cinta kita di dunia

Selamanya...

Cinta kepada hidup
Memberikan senyuman abadi
Walau hidup kadang tak adil
Tapi cinta lengkapi kita

Laskar pelangi
Takkan terikat waktu
Jangan berhenti mewarnai
Jutaan mimpi di bumi

Menarilah dan terus tertawa
Walau dunia tak seindah surga
Bersukurlah pada yang kuasa
Cinta kita di dunia

Menarilah dan terus tertawa
Walau dunia tak seindah surga
Bersukurlah pada yang kuasa
Cinta kita di dunia

Selamanya...

Selamanya...

Laskar pelangi
Takkan terikat waktu...




eh,sonok pulak aku nyanyi,aku nyanyi ke??lirik diatas merupakan lirik lagu baru nidji iaitu laskar pelangi OST pd filem laskar pelangi...chorus die ni ada ala2 cam lagu raihan sikit ashabul kahfi kalo xsilap aku huhu..

filem dia nih kalo nak tau jugak diambil dari novel macam filem ayat2 cinta gitu-gitu la...sape nak baca novel die time bosan2 kat opis leh la download kat link nih
Download

cita ni xde cita cintan2 tuk pengemar cite jiwang2 tapi lebih kepada usaha,semangat,cita-cita dan impian..bagus sbnrnya jalan cite die tuk motivasikan korang2 yang xbermotivasi ahaks!..
eh,terpromosi filem pulak aku tapi kalo ada cita ni aku nak tengok juga huhu...

sape yang nak lagu die lehla download kt sini Download..


best taw lagu die..cubala dengar huhuhu..

pesanan penaja:- pe maksud laskar ek??Sape tau sila jwb..!!!

This entry was posted on October 21, 2008 at 10:30 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 comments

besh gak lagu nie.

best buat nak layan jiwang.

hahaha!

October 21, 2008 at 11:30 PM
Anonymous  

laskar = askar


citer ni sgt best! kalo ada kelapangan, nnt baca sambungan nye:
- sang pemimpi
- edensor
- maryamah karpov

cerita yg berdasarkan kisah benar anak Melayu Belitong, really motivational. harap movie nye akan sebagus novel nye. x sabar nk tunggu movie ni release kat malaysia.

October 22, 2008 at 1:55 AM
Anonymous  

sangat suke lagu nie...
tp aku jarang dengor...
ce nyanyi sket...

October 22, 2008 at 8:31 AM

kenape aku x penah dgr lagu ni?adekah sbb aku seorang career woman yg awal2 pagi dh masuk opis pastu dh senja baru pulang.jadi aku x sempat berhibur?ape pendapat ko?

October 22, 2008 at 10:36 AM

nape aku tak penah dengar lagu ni? erkkk..mungkin aku spt pestisid, kuar pagi balik snja..??hahahha...
mlm2 lak masa dihabiskan dengan mendengar ceramah dr ustaz azhar idrus..mana ada masa nk dengar lagu laskar pelangi ni..heh!

nk donlot la, dah semua kate best..heee

October 22, 2008 at 11:15 AM

tak penah dgr juga lagu nih..

laskar cinta lah..
laskar pelangi lah..

pas ni laskar aghoo pula agak nya..

hihi..

October 22, 2008 at 1:29 PM
This comment has been removed by the author.
October 22, 2008 at 6:53 PM

patut aa hari2 duk pasang lagu nih...naik muak aku...hahahha

October 22, 2008 at 6:54 PM

hahahahha..betol best wa ckp sama lu hehe..die punya novel sgt hit smpai ramai org2 yg bc dulu malas jadik rajin,yg suke lwn mak bapak terus jadik anak yg baik bla2 la...muvie die br kuar akhir bulan 9 kt msia ntah bila br kuar..huhu

October 22, 2008 at 10:54 PM

ye..lagu ni mmg best..layan je kalo dgr mlm2..

October 24, 2008 at 2:03 PM

dh lame aku xlayan cite2 indon..

October 25, 2008 at 5:49 PM

Post a Comment