Tag..tag..  

Posted by agHoo in


aku telah ditag!!!!???aiyokkk..cik fafau,cik shyshy dan cik fida punya angkara....kalo ada lagi aku xtulis maafkan daku uhuk..

sebenar-benarnya aku ni malas nak melayan tag tapi da ditag berulang kali jadik aku layanla kan xde sape nak tag aku dah kan pasni susah pulak ehehehe..so aku pon amekla hp aku tuk tangkap gambar tapi lupa lak hp aku mana ada kamera sbb terlampau canggih sangat..nak pakai kamera xde kamera..nak pinjam kamera2 apit,pitri or ajis takut sbb mahal sangat kan rosak xbalik kampong aku raya haji nih..nak pkai webcam laptop nape ntah problem pulak xleh capture adoiii..apa petandanya???maknanya aku xsuke bergambar wah!!betol ke??


1. Take a recent picture of yourself OR take a picture of yourself right now.

2. Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.

3. Post that picture with NO editing.

4. Post these instructions with your picture.

5. Tag people to do this.






aku pon menyelongkarla khazanah2 yg ada lam laptop aku nih ha..so jumpela gambar ni satu..






gambar ni terus terang aku cakap memang xmenepati syarat tp bley la psl itu gmbar aku amek lepas bgun tido kt kampong tuh..kire ok la kan psl aku xsikat rambut pon lagi dan gambar ni pon mmg xdiedit pon..bley la,bley la kan?? kan??kan??..

tag seterusnya:-ok aku tag Fahmi Reza hahahahha...aku tau ko xkenal aku dan aku pon xkenal ko tapi lubang idongmu tetap jadik pujaanku..teruskan usaha2 ko dalam menyelongkar sejarah sebenar-benarnya malaysia bagi sume anak cucu cicit kita tau sape pejuang kemerdekaan sebenar...

This entry was posted on November 25, 2008 at 11:33 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 comments

Air liur basi wehh...

November 26, 2008 at 9:25 AM

Eheh, akhirnya buat jugak...

eh sape budak tu Arif?? chuuumeellnyer dier..

November 26, 2008 at 9:31 AM

hazim-->hehe yg tu best tuh wakaka..

fida-->anak buah..ada iras x?ehehe..

November 26, 2008 at 10:58 AM

Eheh...erkk,aku dah puji anak buah mung tu chuuumeeell, klu aku kate ada iras, bilmakna mung pn chuumell gok..

takdok iras arr klu gitu..gagagagaga:p

November 26, 2008 at 11:52 AM

aku xcomel ke?wakakakaka...

November 26, 2008 at 12:03 PM

hehehehe seb bek mngaku jugak wakakaka..uik,jgn menimbulkan gosip di opis,xprofesional (",)

November 26, 2008 at 3:13 PM

mnde tompok2 kat mata tu?byk nye taik mata...aduyaii

December 1, 2008 at 4:49 PM

Post a Comment