Jate nge Tino  

Posted by agHoo in

7 Ciri Wanita atau Lelaki Idaman Anda

* *Beragama
* *Dengar cakap
* *Bersifat keibuan
* *Tak mengada-ngada dan xbyk songeh
* *Boleh memasak
* *Rajin
* *Pandai amek hati orang tua
* *Suke kanak-kanak

(aku isi 8,terlebey sudah..)

7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup

* *Pompuan yg aku xminatla
* *Pompuan yg bukan pompuan
* *Pompuan yg berhalkum
* *Pompuan yg gedik
* *Pompuan yg ada 2 jantina
* *Pompuan yg tinggi dari aku
* *Lelaki..i'm straight

7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati

* *7 perasaan

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

* *7 tempat ajaib dunia(ckp 7 kan)ehehe...

7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia

* *Aku sedekah anak seramai 7 org

7 Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda..

* *Aku tau mengaji jer,nyanyi xreti ekekeke

7 Wanita atau Lelaki yang kene jawab tag ni

* *Org ketujuh yg baca bnda nih..

This entry was posted on December 10, 2008 at 11:17 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

tak reti nyanyi???....setuju2!!!hhhahahaha

tp kdg2 reti gak kot...

December 11, 2008 at 10:36 AM

ahaks..sumer brasaskn 7 eh..camner nk tau org ke-7 yg bace blog nih??
musykil musykil...

December 16, 2008 at 10:03 AM

Post a Comment