Tercalar pelangi....  

Posted by agHoo in

tercalar pelangi dihiris gerimis,betol atau tidak lirik aku nyanyi itu aku tak peduli...pedulikan
saja janji kita heppi..iye ke idok???

da lama tak update kerna bibit2 kemalasan sudah melanda pada diri ini,tp kerna darah kepahlawan dari tokku paloh mengalir dalam tubuh ini ku gagahkan jua diri untuk berjuang..
Bukan bertempur di medan perang,bukan gagah menghunus senjata,bukan handal mempertahankan diri tapi berjuang melawan kemalasan dalam jiwa....
ah,apa yg aku merepek nih???


Akan tetapi,segagah-gagah hang jebat bertarung,gugur jua ditangan hang tuah..sepandai-pandai
hang nadim berfikir, gugur jua angkara dengki dan fitnah..selicik-licik pak lah,gugur jua angkara desakan..secekap-cekap pakya dan aku,akhirnya....!!????????





jeng-jeng...






akhirnya tercalar jua kereta kuda kami angkara pagar yg berwarna biru itu aduhai seribu kali sayang...tp apakan daya sudah tertulis dalam diari untuk kami menambahkan lagi luka walhal luka lama belom diubati...

kete aku calar bumper belakang tak dibaiki lagi tambah pulak yg kat depan,kete pakya xsah cite memang keliling kete die tampal vinyl wakakakaka...

dengar cite,kete wira hitam pon sudah jadik mangsa terbaru..mangsa seterusnya..siapakah????
sonoknya aku nak tgk..hehe


p/s:-kotornya kete aku huhu...

This entry was posted on December 4, 2008 at 3:16 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 comments

takpe2....itu namanye teknik mencantikkan lagi kete yg dah sedia buruksss!!!(coz dh lame tak cuci)..hihihi

December 4, 2008 at 4:30 PM

hahah.. seb bek kete aku tak kene lg.. seb bek gak kete aku kecik.. harap2 kete aku bukan mangse seterosnye..

December 4, 2008 at 4:40 PM
Anonymous  

oi...aku rs pagar tu puaka la...korg kene pggl seseorg ni....hahaha...

December 4, 2008 at 5:39 PM

larr...baru je usha cik putih petang tu..dah calar dah skrang..

eh masa tu dah kene ke blum ek??

"xpe2... adat arr org pakai kete", kata ayah aku sewaktu bf aku pn kene calar ari tu..huh

December 4, 2008 at 9:09 PM

alaa calar je..kasik kemek la..ada bran??? hehehehe

December 4, 2008 at 9:56 PM

wah..pandai pulak calar dia warna biru..

kalo warna warni mesti cantik kan??

jadi cam keta pedel pop..hehe~

p/s : keta aku selalu kene taekk burong..warna putih coklat..tak lawa jugak..=(

December 5, 2008 at 2:23 AM

fa-->amboi3x...saje mncantikkan lg yg da sedia cantek-pembetulan ehehe

reen-->nak ke?aku bley tolong ahahaha

wrv-->ni as ke?bomoh kita tgh bz,nti nak kena pnggil die gak buat pendinding umah aku huhu..

fida-->hehe time tu da calar da tuh.
betol da tuh,xcalar xmacho pulak nti wakakaka..

apet-->ada duit,sume aku beran..amacam??

lela-->hehe lawa kan?pasni nak carik pagar kaler lain bior jadik kaler pelangi..ko biar je taik burung byk2 atas kete,nnti br nampak cam abstract skt,seni tuh huhu..

December 5, 2008 at 12:00 PM

kalo tengok bukti bergambar tu, aku assume pakya cekap 5% dari ko.heheee

December 5, 2008 at 12:38 PM

skrg ni style org airbrush biru ke bang?? abg wat kat mane? saya ingat nk buat gak la...cam lawa jek...hahaha

December 5, 2008 at 3:16 PM

lisa-->yg kete pakya tu aku tunjuk kt dpn jer,die ada lg kt bhgn tepi..so aku lagi cekapla wakaka..

pijoe-->berminat?free jer..mu parking dalam sokmo pasni ehehehe..

December 5, 2008 at 5:44 PM

isk isk sayangnye..my langgar gapo tuh?

December 6, 2008 at 8:42 AM

Post a Comment