kus kus kusssss semangat...  

Posted by agHoo in

hehehehe zambri digantung 18 bulan dan konco-konconya iaitu 6 exco dari BN digantung selama 12 bulan dan dilarang dari memasuki dewan..
hihihiihhihiihi...!!!


lawak la pulak,da bley masuk malaysia book of record neh..tapi yelah kan.camne dua negeri leh ada 2 MB.sakit kerajaan nanti nak bayar gaji.
kan berebut lak nanti time amek payslip..
huahuahua..!!!!!



suara 1 : Daulat Tuanku..cisss bedebah punya karpal..sanggup kau menderhaka pada sultan.
suara 2 : "KAMI MAHU IDRIS, NATANG"


p/s:-owh siapakah penderhaka itu??

This entry was posted on February 18, 2009 at 9:51 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 comments

wahahah...ko x takut isa ke...wahahaha...ketuanan melayu!!!palestin hura-hara perang...mesia bumiku hura-hara politik...wakakak

http://idhamlim.blogspot.com/2009/02/ipoh-mengikut-maklumat-yang-tidak-dapat.html

February 18, 2009 at 10:54 PM

aku rasa penat sangat la arif nak melayan kerenah politik negara sejak dua menjak ni... macam kartun pun ada....
owhh..dah hampir 2 minggu aku tak tengok tv3 suku..yeayyyy

February 18, 2009 at 11:22 PM

aku rasa penderhaka tu yang nak beli Toyota Wish ko sepuluh bijik,aroo..

bek ko kol/msg dia..

orang kaya baru ko nanti..

hehe~

p/s : den tak campor hal politik..sekadar melihat dari jauhhhh ja..

February 19, 2009 at 9:23 AM
unicorn  

sy teka...sy nak teka.sy tekan buzz dulu...!

sy pilih jwpn c..!

February 19, 2009 at 11:31 AM

as-->bek takut kt tuhan hehe.

fida-->jom tgk kartun di channel 715 haha..

lela-->ko la kan?kan?kan?

yo-->sy tekan butang a ngn b..ab abadi..

February 20, 2009 at 9:37 PM

Post a Comment