sape tau sila angkat kaki..!!  

Posted by agHoo in

cane ek nak apply scholar jpa untuk lepasan spm...

sape tau?


mekasih...

This entry was posted on March 16, 2009 at 9:47 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 comments

Yang aku tau,gmbr ko bersepah kat dinding satyam.haha.keja lahanat sapa,sila teka.

March 17, 2009 at 1:18 PM

Weh tak ada soala y mencabar sikit ke, malas la nk menjawab soalan nie,..
nest questions...

March 17, 2009 at 2:08 PM

ko nmpk x kaki aku dah terangkat ni?
dah nmpk blom? aku dah lenguh angkat kaki ni..kalo dah nmpk,bgtau..aku nk turunkan kaki..aduih..

March 17, 2009 at 3:13 PM

pest-->hehe itu la yg buat mulut aku asyik terkuar ayat pun*** saje arini huhu..

palie-->ala cakap jela xtau..cane ko leh jadik ketua reporter ni?xpaham aku huhu..

lyter-->aku xnampak..angkat lg jgn turunkan..

March 17, 2009 at 6:19 PM

ok aku blah skg

March 24, 2009 at 12:52 PM

Post a Comment