1st writing-the beginning of story  

Posted by agHoo in

hahhahahaha ntah apa aku terpikir tiba2 pulak terasa nak menulis lam blog aku sendirik..
selama ni duk tgk blog org ajer so apa kata eden torai jugek menulis he3..
papehal sebelum itu aku nak ucapkan "assalamualaikum" kepada sesape yg mmbaca aku nya blog nih huhu...
ermmm nape tajuk aku "menjadi insan luar biasa"..hehe
sbnarnya ayat ini adalah tagline ngan apa yang ayah aku slalu nasihatkan ktku..
nak survive lam idop kita kena jadik yg luar biasa,skang orang da xpandang org yg biasa,brg biasa..skang adalah zaman yg mncabar dan org hanya mncari n memandang barang,insan yg luar biasa..knapa???lu pikirla sendirik huhu...

ermmmm sebenarnya aku nak tulis apa ni ha??
hahahhahahha...

This entry was posted on July 5, 2008 at 6:32 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

Anonymous  

wah!!u've got blog!!anyway, i would like to say it was a nice trial from u...

-hadapi dengan senyuman-...

"senyum sokmo lah"

July 7, 2008 at 2:17 PM
Anonymous  

uuiyyoo..ade blog...bz laa aku kat opis canih..byk btol blog nak kene bace...bile plak aku nak ade blog sendiri?huuhuh

July 7, 2008 at 2:25 PM

hahahhaha....tq 4 da comment...

July 8, 2008 at 1:24 AM

Post a Comment