islam dihina!!..apa perasaan anda??  

Posted by agHoo in ,

location:-Surau UM







islam telah dihina begini..apa tindakan anda sbg muslim??

This entry was posted on January 29, 2009 at 12:37 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 comments

ok. cuba aku ambil dari perspektif orang Islam yang tak tahu langsung pasal bendera PAS dan contengan-contengan tu.

aku akan buang/tanam kepala2 babi tu. pastu angkat karpet sembahyang yang terkena najis, darah babi tu. cuba samak. takleh samak, ganti karpet baru. baru belang!

pendek kata, bersihkan sahaja najis mughalazah tu. Yang penting, macamana kita bertindak balas. usah melulu. buat apa yang penting dahulu. bersihkan sahaja dah dapat banyak pahala.

yang lain tu kemudian tak apa. sat lagi masuk waktu sembahyang takut terkena najis. sekurang2nya dah tak ada najis. betul tak?

January 29, 2009 at 1:07 AM

subhanallah.. astagfirullah..

January 29, 2009 at 1:12 AM

melampau sgt yg ni weh...huish..sbr2..nsb bek xjd kt kg aku..kalo kena kt tmpt aku,cmfirm mati org tu...

January 29, 2009 at 1:31 AM

panas betul hati...

January 29, 2009 at 9:26 AM

cite ni dah agak lame dah...masok tv jap je...pastu..haram..senyap je...xde tindakan pon...sm je cam kes2 babi sblm ni..mn de pape...ape bende ni..!!

January 29, 2009 at 9:39 AM

t dpt la balasan..subahanallah..

January 29, 2009 at 10:36 AM

gile tol!!!

mmg tak hormat pd agama Islam...sedangkan kita menghormati agama lain!

January 29, 2009 at 11:13 AM

as,diorg xnk siarkan sbb tu isu perkauman r..suma masuk ISA kalo kena tahan pn..mmg la tak masuk berita..hadoi..

January 29, 2009 at 11:27 AM

bg aku ni bkan isu perkauman...ini dah membabitkan agama...mari sahabat2...ayoh!!

January 29, 2009 at 12:00 PM
Anonymous  

ni da dikira kafir harbi neh..wajib bunoh..

January 29, 2009 at 2:29 PM

kojo setan yg dilaknati

February 2, 2009 at 12:06 AM

ambil kepala babitu..tukar kat kepal orang yg buat kerja bodohtu.babi betul..

February 2, 2009 at 12:10 AM

kamu itu suda kene tag.. ade brani sile buat..

February 2, 2009 at 10:38 PM

haiyoh..mcm2..smpi mcm tu skali tekad buat mcm ni..apa nak jadi..

February 3, 2009 at 11:34 AM

Post a Comment