polls..just vote  

Posted by agHoo in ,

just tuk survey..

1.berbincang dgn golongan manakah lebey baik?

a)akademik
b)non akademik


2.golongan mana yg anda lagi suke?

a)berfikiran terbuka
b)berfikiran tertutup


3.golongan manakah yang bagus?

a)pikiran positif
b)pikiran negative


4)apakah yg patut anda lakukan sekiranya anda dibuli?

a)melawan dgn keganasan
b)melawan dgn lembut
c)berdiam diri


sila jwb dgn menulis a,b or c shj dan nyatakan reasonnya skali..

cth:- 1)a
reason:-ikut suke aku la nak letak ape pon!
2)b
reason:-bla3x..

okeh x?hehehehe...

p/s:-just suke2 nk wat survey nak tgk result cane..hehe

This entry was posted on January 13, 2009 at 8:17 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 comments

Okay, aku dah vote dah polls ko kat seblah tepi tu..heeeeee

January 13, 2009 at 9:49 PM

1. a)
golongan akademik akan berhujah mengikut fakta..non akademik pula biasanya akan berhujah ikut logik dan emosi...

2. a)
orang yang berfikiran terbuka akan menerima kritikan dan kutukan dengan fikiran yang positif

3. a)
sudah tentulah golongan yang berfikiran positif...pakar2 motivasi dan alim ulamak selalu suruh kita berfikiran positif apabila kita menghadapi dugaan dari Allah

4. b)
soklan nih agak umum...tgk la macam mana kita dibuli..kalau kata2 aku balas kata2, fizikal aku balas fizikal (aku ada buku lima,ada brani??haha)...camtu la

January 13, 2009 at 10:00 PM

fida-->isk,jwbler poll tuh..

pjoe-->haha,aku pon ada jgk,kecik sikit jer dr mu wakakaka..

January 13, 2009 at 10:41 PM

1) a

2) a

3) a

4) c (erk?)

January 14, 2009 at 10:35 AM
Anonymous  

agho, buat dlm bentuk poll la lagi senang.letak sidebar nih.

1.berbincang dgn golongan manakah lebey baik?

a)akademik
kalau nak berbincang, elok la dgn golongan akademik sbb diorang ada ilmu.kalau ckp dgn non-akademik, dorg mmg bg hujah tp semua bodoh, x masuk akal.lagi byk dia ckp, lagi menampakkan akal yang cetek.
tu utk berbincang.kalau nak bercakap atau borak2 kosong, non-akademik ok je, maybe diorang pndai buat lawak atau buat org gembira ke..


2.golongan mana yg anda lagi suke?

a)berfikiran terbuka
kalau yg minda tertutup ni susah la kite nak bincang dgn dia.ckp apa pun bukan dpt terima sbb dia susah nak menerima perubahan dan mengadaptasi perubahan dan situasi.mcm ckp dengan tin kosong je kalau ckp dgn yg berfikiran tertutup ni.


3.golongan manakah yang bagus?

a)pikiran positif
tp bergantung pd situasi la jugak.yg bagus kalau pikiran neutral pasal die dpt pk pro and cont untk bertindak.


4)apakah yg patut anda lakukan sekiranya anda dibuli?

jwpn aku ada dua
b)melawan dgn lembut
bagi ayat pedas sedas dua atau lawan cara makan dalam.yg ni bahaya.tgk org yg dilawan.biase kalau org aku x knal sgt, aku buat cmni.
c)berdiam diri
ni jika aku dibuli oleh org yang rapat dgn aku atau org yg aku hormati, aku diamkan je dulu.sbb tak smpai hati melawan.lagi satu sbb tanak gaduh.

erm, tp lagi bagus kalau kita tak dibuli kan?

pnjg siot aku jwb.

January 14, 2009 at 12:31 PM

mmg ingat nk wat poll kt tepi tp malas psl byk sgt hehe..

January 14, 2009 at 2:21 PM

1.a & b - smua pdgn boleh d terima.apa yg org akademik tahu,org non akademik xtahu dan sebalinya..

2. a) open minded sebab xprangai mcm budak2

3. a) +ve ..senang nk bkwn

4. a) aku out spoken..kalo nk lwn xpkai buku lima pn xpe..br la sjati.hahahaha

January 15, 2009 at 10:55 AM

mane2 pon buleh, tgk keadaan. kl berbincangn ngn awek, mcm xdek kaitan je golongan akademik ke x.

kes2

January 15, 2009 at 4:09 PM

Post a Comment