tok mun oooo!!!  

Posted by agHoo in ,

sok sek sok sek byk betol isu melanda skang..
ceo xxx resign keje,ekonomi gawat bla bla bla sebok pulak ngan pilihan raya nk mnjelang tiba...

adoi br ingat nak blk kampong p/raya nih tp xjadik lepas dgr jalan mngalami jem yg melampau di na na na ganu kite..so cancel2..

kali ni p/raya akan diadakan pd 17 hb dgn pertandingan 3 penjuru,dulu kecoh smpai 5-6 penjuru.tp sebab pemilik hazlan soccer futsal ngn tok mun tarik diri tinggal la 3 ajerk iaitu pas,umno ngn bebas..yg bebas ni aku xpaham la,nape la snggup abes duit nak bertanding da mmg sah2 tak akan menangnya..baeklah kasik duit tu katku bley jugak wat byr utang ekekekke..


hazlan soccer mungkin tarik diri selepas terlampau byk isu yg ada pada die..rumors die memiliki brabus,bmw bla2 dan yg paling latest ferrari tp da sangkut kt balai hehe..sumenya lam 5-6 bijik kete mewah..umor lak xsampai 30 lagi lak tuh perghhh!!!!mantap2..betol ke x gosip psl die buat pe hnya tuhan yg tau,malas nak cite takut jadik fitnah lak..

tok mun@cek memong(nama glemer kt kampong) lak tarik diri sbb xde duit hikhik..kesian tok mun kena tipu macam2 ngn org.tp psl die tarik dirik terus aku xjadik nak blk..ambe pengikut setia cek memong!!(org kampong katakan)..wakaka..

nak gelak pon ada dgr cite mak aku psl die ni bila maklong aku nasihat die "sudoh2 la tanding mokcik eh,wat bazir pitih jer"

tok mun:"mu tau ape!!tau beranok jer!negara kita komunis duk pegang,kena berjuang la!"
(script yg betol aku xsure tp lebey kureng camtu ler hehe..)

dl time kecik2 slalu jugak aku usik die kalo time pilihanraya sbb time plihanraya jerk otak die jadik kureng betol sikit,time biasa jadik normal blk..

aku:"dh cek memong sokong mana?pas ke umno?
tok mun:"umno tu komunis!pas tu komunis!
aku:"bestu?mokcik?"
tok mun:"parti mokcik je hok islam!hok betol,hok lain komunis belake!!"
aku n d geng :"hak10x" gelak ramai2..ingat lg time tuh gelak sakan hehe..

adoii..xtaula apa sejarah ko dulu2 tok mun wei,ni msti anti benor ngan komunis neh.ada sejarah tersendirik la kot..xpenah nak tanya.

time plihanraya aritu aku g la jgk umah die ingat nk amek autograph ke ape ke.ketuk pintu die kuar umah..
tny aku ni sape ni?cis mntang2 tgh femes time tuh,bley lak die xkenal aku!

aku:"ni arih cik eh,anok kak nah.."
tok mun:arih mana?
aku:anok cek nah!!
(dulu mak aku nih jadik pembaca surat tuk die psl die buta huruf)
tok mun:ho!!br ingat..sorila ramai sgt mai jupe tok,xingat pa..
(aku senyum jerk)
aku:ho glemer lening,pah masuk tv pa..
tokmun:hehe tu la bla3x...(malas nk tulis)

tb2 stop jap,ada org kol..perghhhh!!mantap2 da pakai hp da skang..aku gelak lam ati..

abes kol..

aku:buwi gok autograph se nok tunjuk ke org lain nih..
tok mun:autograph tu menape???
aku:tu la,tandatangan tuh,sain2..
tok mun: ho,cik xreti nok sain2 eh..
aku:"hahhahahaha xpela cik wei,meh gok sini tag ke poster sute nk tampal.."

dapatla aku sekeping poster aritu yg aku tampal kt opis..siti km mintak jgk selai aritu tp nk wat cane limited edition katakan ada satu jerk..kalo jual ebay ni mau meletop!!


p/s: balik raya cina nnti aku nak bergambo ngan tok mun wakakaka..

This entry was posted on January 9, 2009 at 1:34 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 comments

Jom ar balik Arif ganu...heee..wi sokongang... dok payoh la balik ngn kete klu jem..

insyaAllah aku balik jumaat mlm ni..ngn bus..doh mung kate jem..heeee

wahh baik ungguh mung ngn tok meymung..sib baik yer dok menang ari tu..klu yer menang, yer lantik mung jadi PA dia doh aku wase....ekekekekeke..

January 9, 2009 at 8:51 AM

aku wase cik mun tu mmg smgt dulu xabis lagi.masa dia muda xdan nk jd wakil rakyat pashtu loni br buleh.pah igt ada komunis lg kt mlysia ni.hahahaha..pepun aku xpakoh cik mun

January 9, 2009 at 11:11 AM

aku rase molek kalu mung print muke die atas t-shirt, pastu jual..silap2, laku..hahaha

January 9, 2009 at 11:21 AM

kahkahkah...dh glamer kamu pn dier dh x kenal..

January 9, 2009 at 12:17 PM

hahaha..
aghoo gile!!

January 9, 2009 at 2:09 PM

fida--->aku xregister lg ngundi sbnr-bnrnya hehe..

apit-->gile ke pe nk pakoh die wat rugi undi hak3x..

yoe-->tu r,leh wat bisnes neh hehe..

noni-->tu xjadik yb lagi tuh haha..

shy-->ahaks!ahahahhaha...

January 9, 2009 at 2:59 PM

Post a Comment