Creatif Blogger Award..  

Posted by agHoo in

Aduhhhh aku dapat creatif blogger award..creatif ke blog aku neh?cam xcaya lak..
menyusahkan aku pulak nak kena buat jugak....huhu






ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN:-

It should been done according to the following rules:

1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a message for your nominees


ucapan BERANGANKUUU!!!...

1st skali selamat hari raya kuucapkan selamat hari raya maaf zahir n batin kpd sume rakan2 dan peminat2 wah!!ada ke?hehe..


tiada lafaz yg mampu kuucapkan tuk ucapan berangan ini kerana ku bukanlah seorang yg suke berangan..koya2 sikit jer -piece-..
Tujuanku buat blog ni sbnarnya saje nk cuba2 tuk proceed lebey jauh kearah bisnes tapi da lain plk jadiknya,makin lama makin merapu dan makin lama da makin berkulat blog aku neh ehehehe...


aku telah dapat award ntah pape ni dari 4 org yakni:-

dari Noni,Apit ,si
Lyter dan juge
Ainor..

noni,saje je buat iklan kopok tuh buat bernafsu sikit nk makan bln pose neh..
bak kata apit,aku jarang cite my life in my blog..yer mmg betol sbb aku xsuke share
my life..terutamanya pada tatapan umum,malu..aku ni kan pemalu orgnya..
hahahaha lyter mekasih kerana sudi meluangkan masa menatap blogku yg agak usang ini,pasni
aku ingat nak cite pasal ko lak,kesah misteri nusantara ekekekeke..
Ainor,aku br update ko nya list neh..itu jer reason ko kasik..isk isk

5 creative blogger pilihan ku:

kepada nama2 yg telah tag nama aku tuh aku xkasikla la kat korang ek,xkan aku nak kasik blk
lepas aku dikasi..dikasi???adehh sakit tuh..

dan inilah pemenang-pemenangnya...jeng jeng

1. aku pilih blog dia nih sbb ni la blog yg blk byk aku view sbb penulisannya boley dikatakan sentiasa diupadate,
xsempat nk biar berkulat da dicuci dah iaitu fida..walaupon die da dipilih da tp nak pilih jugak la sbg tanda respek wah!!kembang idung cik fida pasni..gaya penulisannya juga aku suke sbb byk isi tersirat dari tersurat,ayat2 juga mengalahkan seorang novelis dan mngandungi byk bahan ilmiah yg bley dikongsi bersama..cewahhh makin kembang idung da jadik 5cm da luasnya..=p

2. blog ini pula kupilih sbb die nih budak kelas aku masa skolah Nadiah ..jumpe2 pon da kat tempat keja skali..kan aku xkasik kan cakap aku lupa kwn pulak kakakakakaka...papehal tahniah atas pertunangan,kawen nnti jangan lupa jemput aku deh..

3. sebagai bloggers baru,aku kasikla jugak awards kt die sbg tanda support yakni
Reha sbgai ahli baru..semoga berjaya jadik bloggers yg berjaya..

4. aku pilih die sbb die suke menyumpah lam blog die,kire pengakuan berani matila iaitu cik
Lisa..blog die juga penuh dgn idea2 bernas smpai xtercapai dek akalku tuk berfikir...papehal memang suka hati tangan mu je menaip ek..taiplah pape jer yg mu suke okeh!

5. last skali award ini diberikan pd anabest sbb mmg best pon baca blog die terutama bila muke aku masuk lam blog die wah!!
blog die neh mmg byk merapu,al maklumlah tuan empunya nya suke tulis blog lam keadaan
mengatuk kt opis,kat umah xnak buat!!...maafkanku ana hahaha..

itulah saja majlis anugerah kita malam ni yerkkk...kepada yg berjaya tahniah,
yg xberjaya jgn bersusah hati krn ini hnyalah satu kemerapuan semata-mata tiada kaitan
ngan yg idop ataupon yg da KO...!!

sekian,
aku nak mandi,nak tido xngantuk..simpan time tido tu kat opis sok jer..

p/s:pasni buatla award blog mn yg tercantik plk okeh..!


This entry was posted on September 25, 2008 at 1:44 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

Hadoii la hidung dah kembang ni..camne nk kecutkan?? gagaggaa..

Weh blog aku banyak merapu je, apa pun diucapkan terima kasih di atas segala pujian dan kipasan yang telah diberikan. Amatlah aku hargai. InsyaAllah, selagi diberi kekuatan dan kelapangan, aku tidak akan sekali-kali membiarkan blog aku berkulat..ekekekeek...

nnti aku apdet nama ko lam orang yg mencalonkan aku deh..

bangga ni pagi2 dh dapat pujian melambung2:D

Selamat Hari Rayaaa...Maaf Zahir Batin...

September 25, 2008 at 8:12 AM

lol arif...apesal aku bole tersenarai??ko perli aku ekk??bedebah kau...aku budak baru belajar,mane reti bab kreatif2 neh...kreatif mende lain ade lah!!(wah!apekah?).

anyway,thnks la coz nominate aku jgk okk.

September 25, 2008 at 10:04 AM

sengal ko pilih aku takut aku ckp ko lupe kawan!!! ah nomination x diterima

September 25, 2008 at 12:10 PM

fida-->kepit je idong ngn pengepit baju..
update2 jgn xupdate hehe..

reha-->isk isk tersenarai pon marah ka?huhu..

nad-->hahahhaha mrah la plk adeh

September 25, 2008 at 1:33 PM

Post a Comment