mai mai makan kepok!!  

Posted by agHoo in

sempena bulan puasa bulan mulia ni,aku ingin membantu sesape yg nk menambahkan selera makan mereka samada bersahur ataupon berbuka dgn kepok keping aku bwk khas dari terengganu...




satu bungkus tu seberat 500g shj dan harga untuk sebungkus adalah RM7 sahaja...
untuk 2 bungkus ada diskaun sikit, RM 13 shj...

berminat???ping ajer ehehehehe...sekian

p/s:- Jom buat duit sambil beramal..tgk disini e-jariah

This entry was posted on September 10, 2008 at 1:19 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 comments

I’m looking for a select few people to be part of a fast growing business. We do not have a rep from your country at this time. If you are looking for extra income and want to save on your auto gas bill check us out.
www.fuelmedz.com/mpgimprovements
Thanks Tom

September 10, 2008 at 1:36 AM

gila .. skim cepat kaya~ hahaha

September 10, 2008 at 1:55 AM

keropok cap apa ni? pakai ikan apa??
hahah banyak soal lak..gagagaga

September 10, 2008 at 8:07 AM

Wahhh!!! aghoo sudeh pandei meniaga... hohohoho

September 10, 2008 at 11:02 AM

jat-->hahahahha..bukanla

fida-->nama brand rahimee fishery,cap apa tuh xsure la,kezen pnya kilang yg kuarkan produk nih..ikan apa nnti nk tny ehehehehhe...kepok udang ada juga sbnrnya,lupa nk tulis ehehehhe..

ana-->ahahahhha..aku blajar dr ko ana hohohohoho..

September 10, 2008 at 11:26 AM

uikss..jadi jadi la makan kopok...dah kenyang dah makan kopok ni...ngeee

September 16, 2008 at 10:13 PM
Anonymous  

sedap wooo kopok@kepok neh..
sape nk tempah bole contact aku(wah!kenape aku?)

September 17, 2008 at 10:42 AM

hahahhaha ada promoter tuh...

September 18, 2008 at 12:52 AM
Anonymous  

Ala agho....aku nk bli to ko ingat aku maen2 lak...kempunan aku nk mkn kepok time sahur (T_T)

September 18, 2008 at 1:35 PM

ler..ko nak betol ke?aku ingatkan memain ehehhehe..yerla2 sok aku bwk

September 18, 2008 at 2:11 PM

Post a Comment