Futsal-Ghatering PC  

Posted by agHoo in

futsal ghatering mrsm pc telah diadakan smlm bertempat di gelangang futsal HTO,subang.
budak2 mrsm beseri juga turut dtg memeriahkan suasana..kredit diberikan kpd mijie yg merupakan organizer tetap setiap event diadakan huhu...kehadiran lebey kureng 20 org shj





ni la antara muka2 yg dtg memeriahkan suasana...majoriti dari mereka baru shj mnhabiskan pngajian mreka..dan ada juga yg baru mula bekerja.





ramai dari kalangan kwn2 aku neh belajar di oversea..dulu aku sgt kagum ngn dorang nih belajar pandai2,rajin n berjaya..aku nih belajar kt local university ajer malu juga kalo ada ghatering dulu2 huhu..tapi sekarang xlagi..ramai ajer yg belajar oversea skang kena blk m'sia sbb kantoi ehehehhehehehe-gelak jahat :-p.

dulu jumpe sume masih student,skang jumpa tny2 da de yg jadik lecturer,engineer,akauntan,cikgu bla2 lagi dan xkureng juga yg masih syg nak meninggalkan alam pengajian mereka-paham2 sndirikla hehehehehe




game dari 10-12 mlm..abes main lepak plk kedai mkn..lepak2 tu abes kuar blk cite2 zaman skool mengingatkan kembali memori zaman silam huhu..gelak sakan xhengat dunia mlm tuh,seronok2...sedar xsedar masa da menunjukkan jam 2.30 pg..kami bersurai.

perjalanan blk,aku sembang ngn salah sorang rakan aku cerah skate..die dulu xberapa cemerlang masa skool..tp skang aku kagum gile bila dgr cite die apa yg die buat skang...die skang da buat bisnes sndiri,multimedia pnya kompeni.. da de kompany sdn bhd lg,hebat2..aku pnya br enterprise jer..

korek punya korek..aku tny berapa pndapatan sbulan,cecah tak 4-5k sbulan?...dijawab blk tu sikit la tu kalo byk tuh...diterang la jugak ktku psl web 2.0,RSS,video2,flash,cane nak buatkan web atau advertising tu menarik n bla2....terkedu skjp aku hehehehe...

keje pon sng, keje sndiri,keje kt umah jer..xikat mana2 dan ngn sape2...dan die pon offer jugak la aku join venture die-ada peluang join pas abes bond satyam neh hehe.

p/s:- Tuk berjaya dalam hidup memerlukan usaha,kegigihan,kerajinan,minat dan yg plg penting tak putus asa..insya'allah

This entry was posted on September 17, 2008 at 8:18 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 comments

hahahahaha....
btl cakap ko....
blajar jauh2 kalo x dapat masuk wat perh....
kekekeke
blajar dekat sudah....
kurang belanja

September 17, 2008 at 9:35 PM

hahhahahha..tu la pslnya..
blajar mahal2,time keje sama juge hehehe..
last2 uniten jugak jadik mangsa,tempat pungut org gagal hehehehhe...

September 18, 2008 at 12:33 AM

nk join venture gok aci dok pah abis bond kekgi??gagaga

September 18, 2008 at 9:48 AM

hehehehe...tunggu jadik boss dulu eehehe

September 18, 2008 at 2:10 PM

besnye gathering!! jeless :(

September 18, 2008 at 3:25 PM

soriler nad..stakat nih ada ghatering laki ajer hehehe..
aritu ghatering tuk kelas kita aku kena perli ngn bdk2 ni sbb post lam frenster cis tol..hahahhahaha

tuk kelas kita tuh nk wat bile?
pas raya ke?

September 18, 2008 at 11:32 PM

Post a Comment